Helix vállalatirányítási rendszer bevezetése a Sefta-ker Kft-nél

Kedvezményezett neve: SEFTA-KER Kereskedelmi és Építőipari Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Helix vállalatirányítási rendszer bevezetése a Sefta-ker Kft-nél

Szerződött támogatás összege: 8 324 796 Ft

A támogatás mértéke: 40 %

A projekt tartalma:

A Sefta-Ker Kft. célja a projekt megvalósítása révén a vállalat piaci elsőségének kiharcolása, további piaci növekedésének biztosítása, a cég által forgalmazható termékek körének bővítése, új termékek és szolgáltatások kulcsvevőinek megszerzése, az éves értékesítési volumen további növelése, melynek érdekében meglévő belső vállalati folyamataink (belső tudásmenedzsment, vállalati worklfow optimalizálás, vevői kapcsolattartás, adminisztráció) áteresztő képességének, hatékonyságának, nyomon követhetőségének növelésére van szükség.

A belső vállalati folyamatok dokumentáltságának, ellenőrizhetőségének, kontrollálhatóságának és hatékonyságának, az üzleti kapcsolataink minőségének javítása érdekében különböző helyben telepített és felhő alapú vállalatirányítási rendszermodul bevezetése mellett döntöttünk.

Helyben telepített onpremise megoldásként bevezetésre kerül a Kontrolling és döntéstámogatás valamint az Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás. Felhő alapú megoldásként bevezetünk egy Táv- és csoportmunkát támogató megoldást, Internetes megjelenést (vállalati portál), Munkafolyamatirányítási rendszert (Workflow), Elektronikus iratkezelési rendszert, egy Tudásmenedzsment specializált megoldást.

Mind a helyben telepített, mind a felhő alapú rendszer esetén 7-7 licencet szerzünk be, a cloud alapú megoldások esetén a projekt keretében 18 havi bérleti időt számolunk el. A projekt keretében a rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatást és oktatást is igénybe veszünk (On-premise megoldások bevezetése és oktatása, Cloud-alapú megoldások bevezetése és oktatása).

A projekt költségvetésében elkülönítünk forrást a nyilvánosság biztosításának költségeire is.

Terveink szerint az új vállalatirányítási rendszer jelentősen növeli a vállalkozás hatékonyságát, a projekt befejezését követően növeli az árbevételt (új vevők megszerzése az új honlap és az új információk adta döntéshozatal által), csökkenti a költségeket (5-10%-al csökkenthető, a workflow modul ugyanis lehetővé teszi készletszintjeink csökkentését, a szállítás- és munkaszervezés optimalizálását), így lehetővé teszi az üzleti eredmény növekedését. A rendszert használó 7 fő munkavállalónk az oktatást követően a rendszereket megfelelően tudja majd használni, így munkavállalói átstrukturálására nincs szükség.

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.03.09.

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01570